I juni måned 24 var det 50% økning i antall grupper som benyttet aktivitetsparken/gapahuken til sommeravslutninger sammenlignet med juni 23/22. Gruppene representerte samarbeidspartnere, skoleklasser, private arrangementer av medlemmer og ulike interessegrupper. På noen dager var det arrangement både dag og ettermiddag. HPV håper alle planene ble gjennomført med fornøyde deltakere og ønsker velkommen tilbake ved en senere anledning.

Takk til styremedlem Marit som har oversikt på forespørsler på facebook, og kontrollert at de ikke kolliderer tidsmessig. Takk til styremedlem Tor som har passet på at utstyr til aktivitetene er på plass i skapet.

Alle som har brukt aktivitetsparken har fått beskjed om å ta med seg sitt eget søppel, men likevel er det alltid noe som ligger igjen dessverre. Takk til synlige og usynlige hjelpere som har bidratt til å holde parken helt ren.

Aktivitetsnivået i parken er generelt høyt både på dag/ettermiddag gjennom hele året, og styret ser behov for bistand til å holde servicenivået. Hvis noen kunne tenke seg å være «Tilsynsvakt» i aktivitetsparken og bidra til tilsyn i parken generelt og/eller å hjelpe grupper, kan det meldes til hinnapark-velforening@lyse.net. Om det er flere som deler oppgaven, så blir det ikke så mye på hver. Oppgaven kan kombineres med å lufte hund eller en liten spasertur.