Bunaden skal sjekkes, sølv og vinduer må pusses, bilen vaskes og blomsterkrukkene beplantes. Det er tid for forberedelser til 17. mai.

I den anledning vil Hinna Park Velforening benytte anledningen til å takke alle sameier som tar en dugnadsøkt for felleskapet, noe som gir området et ansiktsløft til 17. mai.

17. mai forbinder også mange med skolekorps, og vi er heldige å ha Jåtten skolekorps som vårt lokale korps. Totalt 80 barn i alderen 8-18 år spiller i enten juniorkorpset eller hovedkorpset.

Jåtten skolekorps skal også forberede seg til nasjonaldagen, og Hinna Park Velforening har invitert dem til marsjøvelse i vårt nabolag. I den anledning oppfordrer vi alle som er hjemme til å komme ut i gatene eller vinke fra balkongen.

Juniorkorpset spiller 8. mai mellom kl 17-19.

Hovedkorpset spiller 15. mai mellom kl 17-19.

I pausen blir det servert boller og saft til alle musikantene.

Hurra for 17. mai – og Hinna Park Velforening benytter anledningen til å gratulere alle med dagen.